Antalya Anadolu Park da influencerlar ile 5 çayı

By Seda Maç - 7/06/2019


 Merhabalar herkese...

Daha önce başka bir lansmanda tanıştığım ve sevdiğim instagramdan  özlenlemakyaj olarak tanıdığınız Özlem 'in daveti ile yine  instagramdan tanıdığım ve sevdiğim birkaç influencer ile yakından tanışma fırsatı buldum. (janjanli_blog Janset, makeupofme Şükriye,ve daha önceden ve  yine yüz yüze tanıştığım dolapperisi olarak bildiğiniz Ezgi  ile harika bir mekan olan Anadolu Park da beş çayında buluştuk.

Öncelikle sevgili Özlem 'e bizi ailecek davet ettiği için çok teşekkür ederiz :)

Çok keyifli bir gündü,Sevgili Anadolu Park ailesi bizler için çok güzel süslenmiş  bir sofra hazırlamıştı.. Hep beraber yedik, içtik, sohbet ettik, eğlendik ve çok güzel bir mekan tanıdık:)

Antalya da yaşayan ya da Antalya da evlenmek isteyenlere mekanı kesinlikle tavsiye ediyorum.

Düğün, nişan, doğum günü, kına gibi organizasyonlar düzenliyorlar aklınızda olsun. isterseniz süs de gönderebiliyorlar.

Orada bulunan herkese ailecek çok teşekkür ederiz. Vlogda da olucak bugünün detayları ;)

Mekanın tatlı sahibesi Ceren e instagrama  ''@sezonsonu '' yazarak da  ulaşabilirsiniz.

Son olarak Anadolu Park ın kendi instagram sayfası da  (@anadoluparkdugun) var diyorum sizi fotoğraflarla bırakıyorum.
Mekan  Aksu da bulunuyor .

Öpüldünüz :* demeden önce de

Küpelerim için Altıniğneaccesories a çok teşekkür ederim. 3 senedir en sevdiğim takılarım onun eseri. Hazır burada evlenmişken gelinler  , gelin buketlerine harika saç aksesuarlarına göz atın ben bayılıyorum hepsine sadece gelinlere özel değil tabi ki, çocuğunuz ve kendiniz için de incili taçlar , isim yazan parıltılı tokalar , şimdilerde trend olan benim de çok sık taktığım incili tokalar ve daha birçok başka yerde rastlayamayacağımız seçenek var benden söylemesi...
nişanınızı , düğününüzü, çocuğunuza doğum günü yapabileceğiniz, event düzenleyebileceğiniz mekanı buldum, takılarınızı, gelin buketlerinizi alacağınız yeri de buldum. Arı gibi çalışıyorum sizin için daha ne yapayım?  :D

Birçok yeni ürün tanıyacağız birlikte takipte kalın instagram da da varım youtube da da varım burada da yine varım en iyisi takip edin kurtulun :P

Ozaman şimdi öpüldünüz... :****

















  • Share:

You Might Also Like

0 yorum