''Elite naturel'' ile plaj günü

By Seda Maç - 7/11/2019






Bu sıcak yaz günlerinde ,size plajda ne içebiliriz? Çocuğumuza ne içirebiliriz?  tavsiyesiyle geldim.

%100 Organik içecek arıyorsanız, size ''elite naturel'' organik içeceklerinden bahsetmek istiyorum.

 Plajda anne kız içmeye bayılıyoruz biz.Mutlaka yanıma alıyorum. Kendim de bayıla bayıla içiyorum. Asele de rahatlıkla içiriyorum. Gazlı içeceklerden de uzak durmuş oluyorum ;)

Narlısı benim  favorim. Aynı zamanda karadutlusu, smoothie leri ,elma portakal havuç suyu, lohusa şerheti, gelincik şerbeti, demirhindi suyu, detox suyu gibi birçok çeşidi de var.
Biz anakız tavsiye ediyoruz.

 İnstagramdan    '' elitenatureltr '' olarak bulabilirsiniz. Ayrıca elitenaturel.com dan diğer çeşitlerine ulaşabilirsiniz.  Adları gibi natureller kızımın ve benim günlük vitamin ihtiyacını karşılarken deniz,havuz keyfimize  keyif katıyoruz böylece...

Detox içeceklerini de en kısa zamanda denemek  istiyorum.

Sevgiler...







  • Share:

You Might Also Like

0 yorum