plaj favorilerim Beste Erin in KIZIMA 100 NASİHAT KİTABI ve FATOFOTOFAN kitap ayracı

By Seda Maç - 7/20/2019

 Plajda yüzmek ,güneşlenmekden başka  en çok sevdiğim şeylerden biri de kitap okumak.
 Sevgili Besta Erin;  bana gerçekten kızıma ben nasihat etsem bukadar olur, diyerek gülerek okuduğum kitabını göndermiş , üstelik adıma imzalamış <3

Kitabı gelecek vloglarda da göreceksiniz inceledim sizin için birkaç tavsiyeyi okudum.  Nerdeyse her sayfasını Asel için kıvırdım. kitap aynı zamanda çok tatlı illüstrastonlarla dolu ve onları da kendisi çizmiş :)

Böyle güzel bir kitaba ancak bukadar tatlış tasarım bir kitap ayracı yakışırdı değil mi?
instagram ''fatofotofan'' dan diğer şeker kitap ayraçlarına ulaşabilirsiniz :) birbirinden güzel çeşitler var biri tam da size göre ...
bu köpüşlü kız da tam benlik:)

ÇOK ÇOK teşekkür ederim <3







  • Share:

You Might Also Like

0 yorum