RADİX güneş kremini denedim

By Seda Maç - 7/20/2019


 MERHABA YENİDEN HERKESE...

Antalya 'ya taşındığımızdan beri neredeyse her gün havuzda, denizde olduğumuzu biliyorsunuz. 

Bronzlaşmayı her ne kadar çok sevsem de , belli bir süreden sonra özellikle yüzümü güneşten özellikle  de güneş lekelerinden koruma ihtiyacı hissediyorum. Tam aradığım gibi yüksek koruma faktörlü, yağlanma yapmayan ve sadece güneş yanığında etkili değil güneş lekelerinde de etkili krem ararken karşıma çıkan ''Radix '' ürünlerinin GÜNEŞ KREMİNİ  ve  CC KREMİNİ denedim.

 Özellikle yağlanma yapmamasını, cilt tonunu dengelemesini  çok sevdim. 
CC kremi. günlük  kullanıma uygun hem koruyucu hem de cilt tonunu eşitleyici bir ürün. Ben oldukça sevdiğim için sizinle de paylaşıp önermek istedim. (yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum) 
cc kremini de hergün ki günlük majyajımla kullandım. ferah gösteriyor cilt tonunuzu sağlıklı gösteriyor hem de bunu yaparken koruyor. 

İnstagramdan @radixturkiye yazarak onlara ulaşabilirsiniz.

Sadece bayi olan eczanelerde satılıyor. İçiniz rahat bir şekilde kullanabilirsiniz benden söylemesi...

ÇOK FAZLA GÜNEŞ KREMİ DENEDİM ÇOK AZINDAN MEMNUN KALDIM. BEĞENDİKLERİMİ SİZİNLE PAYLAŞMAYA DEVAM EDECEĞİM :)

Özellikle çocuk için olan ürünlerini de  Asel için mutlaka denemek istiyorum.

Vlogda da detaylı bahsedip, :* size de hediye edeceğim takipte kalın :*
Youtube a Seda Pamuk Maç yazarak ya da yandaki youtube logosuna tıklayarak kanalıma ulaşabilirsiniz...






ÖZELLİKLE CC KREMİNİ DENEYİN DENEYİN DENEYİN ;)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum