FİOLAS POZİTİF ENERGY SPREYİ VE KREM YAPTIĞIM MUM :)

By Seda Maç - 8/03/2019



 Bugün de merhaba ,
Size evimin iki vazgeçilmezinden bahsedeceğim bugün ...

FİOLAS çıralı mum um ve Mis gibi lavanta kokulu Pozitif enerji spreyimden...

Bu sprey geçtiğimiz günlerde gittiğimiz Lavanta kokulu Köyü evimze getiriyor resmen.Sıkmakta biraz geç kalırsam Asel , Anne spreyden sıkalım nefesime iyi geldi diyor :)

Ben hem temizlik yaptığımda, hem gece yatmadan önce (ki böcek biliyorsunuz lavanta kokusuna gelmiyor hem de lavanta kokusu iyi uyumayı sağlıyor) , alerjime de iyi gelip sabah kalktığımda hapşırtmadığı için de yaqstığıma sıkıyorum,hem de evime pozitif enerji dolsun istediğimde bol bol sıkıyorum stoklayıp banyolara da koymayı düşünüyorum  hatta...

Fiolas mum a gelince bu mum bildiğiniz mumlardan değil, ipli değil çıralı bir mum, dolayısıyla dolu dolu yanıyor etrafa mis kokusunu yayıyor  ve hem bitmesin diye hem de  bitsin diye gözünün içine bakıyorum çünkü fiolas mum ,çırası bitince cildinize krem gibi sürecileceğiniz bir mum bazen yakıp söndürünce kulak mememin altına sürüyorum, bitse de vücut losyonyu gibi kullansam ya da bitmese de mis mis koklasam,her akşam Asel uyuyunca dışarda oturup yaksak, hem sivrisinekleri kovsak hem de yan bahçelerden gelen sigara kokusunu uzaklatırsak diyorum.

İşte böyle ikilemdeyim :D sizi haberdar edeyim dedim...
İnstagramdaki Tatil çekilişime ve Yeni Youtube kanalımıza bekliyoruz ...













  • Share:

You Might Also Like

0 yorum