EGESGIDA DİREDART SAĞLIKLI ATIŞTIRMALIKLAR İLE KEYİF SAATİ

By Seda Maç - 9/17/2019

 Sağlıklı atışmalık tavsiyesi yazmaya karar verdim bugün size...


Bazen havuza , denize giderken alıyorum birkaç paket yanıma  harika oluyor, Asel içinde faydalı olduklarını düşünüyorum çünkü kurutulmuş meyvelerini cips gibi yiyor .... ona da ara öğün oluyor.

Bugünde şarap yanı servisi yaptım  eşimle kendime. Asel uyudu hadi bize keyif saati olsun dedim ..Şarap yanına peynir tabağı , kuruyemiş tabağı hazırlamaktansa böyle şipşak 2 paket açtım ...

DRİEDART ÇITIR PEYNİR paketi 9 GR protein içeriyor.

DRİEDART ÇITIR MEYVE paketi ise sadece 66 kaloricik. şuan yediğimiz  elma , portakal olanı bugün Aselle havuz kenarında yedik, bayıldık diğer çeşitlerine bakın bence.. Üstelik katkısız

Kilo vermeye çalışanlara da süper bir alternatif bence. bowl ları süslemek içinde harika olur diye düşünüyorum.

İnstagram @egesgıda dan sipariş verebilirsiniz
N11 , trendyol ve Hepsiburada.com da satışda aynı zamanda :*








  • Share:

You Might Also Like

0 yorum