jean gömlek ve fuşya pantalon uyumu /colour block trendine uygun kombin önerisi

By Seda Maç - 5/02/2011



















jean gömlek trendiyle colour block trendini aynı anda giyince çok sevdim :) jean gömlekle sanırım tüm renklerde renkli pantalonlar harika durucak :) onun için jean gömleği yeni moda kurtarıcısı ilan ediyorum
ben bugün fuşya pantalonla giymeyi seçtim ama ayakkabımı mor mu yoksa fuşya mı saçsem karar veremedim :(
siz ce?
ne giydiğime gelince....
jean gömlek (ZARA KİDS:)) gülmeyin napiim forever new,levis gibi yerlerdeki kot gömleklerimn modellerini sevmedim ,zara kids in en büyükleri de bana oluyor :))
pembe pantalonum ZARA
burcucum pantalonun referans numarasını istemiştin baktım senin için (rn: 77302) trafaluc kısmına bak woman a değil ;)
fuşya ayakkabım ZARA
mor ayakkabım SHOE TEK
çanta ise ZARA (woman)

  • Share:

You Might Also Like

15 yorum