Yeni TREND MAGAZİNE BAGS

By Seda Maç - 5/05/2011

Bu dergi çantalar tam benlik :) Buse (Buse Terim)  kitap çantaların moda olduğundan bahsetmişti Yurt dışında . Nerede bulacağım?  diye kara kara düşünürken, bu dergi çantalara rastladım :)
ilk bakışta dergiyi kıvırıp koymuşlar sandım çok güzeller bir çok değişik rengi var ben yeni aldığım mor ayakkabıma uydurmak için mor olanını tercih ettim



 bu kılıfı...
 baksanıza bana bakıyordu ordan aaa bana bakıyor hala almıor diye :)) karşı koyamadım...


İçini açınca da böyle görünüyor ,isterseniz zincirli olarak ta kullanabiliyorsunuz....
Ben çok sevdim ilerleyen kombinlerimde çok rastlayabilicekksiniz kendisine gibi görünüyor :)
Unutmadan birkaç yerde sordum fiyatları 75,79 ve 89 tl arası değişiyor ;)
Siz nasıl buldunuz?

  • Share:

You Might Also Like

22 yorum