DİY GLİTTER SHOES and CLUTCH / kendi miu miu nu kendin yap :)

By Seda Maç - 9/13/2011

DIY projelerimden biriyle daha karşınızdayım :) Kendi miu miu nuzu kendiniz yapmayı siz de deneyin :)
ben sonuçtan umutluyum ;)


 Kendi glitter shoes unuzun yapımı için gereken malzemeler :

* Bir fırça ( numarası size kalmış ,nasıl rahat ederseniz...)
*Bir boncuk tutkalı ( normal tutkal da kullanabilirsiniz ama boncuk tutkalları kendiliğinden simli ;))
 *gerektiği kadar ve istediğiniz renk te sim ;)
benim gibi simli şaziye olmamak için 
* bir çift eldiven :) ,
ve yaparken rahat edebilmeniz adına, 
* malzemelerinizin altına serebileceğiniz herhangi birşey


ben 2 adet pump siyah ayakkabımdan sonra, pabucu dama atılan, bu eski zara ayakkabımı tercih ettim glitter shoes um için ...
siz isterseniz, yeni bir ayakkabı alın, isterseniz benim gibi eskilerinizden birini değerlendirin


Boncuk tutkalı ve simleri bir kapta iyice bulamaç haline getirin ;)...

Şöyleki :)

Sonra, bu karışımı ayakkabınızın simli olmasını istediğiniz heryere, iyice ve bolca sürün ,tutkal tam kurumadan üzerine simlerinizi boca edin :)
fazlalıkların dökülmesi için biraz kuruyunca, ayakkabınızı tutup hafifçe bırakın birkaç kez, (ki fazla simler dökülsün ;) 
yoksa benim gibi heryeriniz sim içinde kalabilir ;))
Hatta ayakkabınızın içine taban falan koyun kuruduktan sonra alırsınız :) 
ben giyince eminim ayaklarım sim için de kalıcak :)
napalım kendimi sizin için feda ettim :) 
(kıymetimi bilin ;))))




Sonuç tam olarak bu değil , birkaç gün fazla simlerinnin tam olarak dökülddüğünden emin olmak için bekleyip, öyle giymeyi düşünüyorum 
 giymek için sabırsızlanıyorum :)

Gelelim şeffaf clutchımızı ayakkabımıza uydurmaya ;) ...

Bu şeffaf kılıf,
 dıy (do it yourself) projelerim için bir kenarda sakladığım, hepimizin çok iyi bildiği bir moda dergisinin kılıfıydı ;)



Bu şekilde direk şeffafken de , clutch olarak kullanıp, trende ayak uydurabilirsiniz. 
Ama ben onu ayakkabıma uydurmak istedim  :) ...

Arka tarafını aşşağıda biraz boşluk bırakacak şekilde, ayakkabı için yaptığım işlemle bu hale getirdim
Böylece clutch ım hem şeffat em simli olup iki trende birden uydu :))


Arkasından bu şekilde göründüğümden sanırım içini çok doldurmak zorunda kalacağım :)


Şimdilik ayakkabım da...


clutchım da, iyice kurumak ve fazla simlerinden kurtulmak için dinlenerek,
 tarafımdan giyilmeyi bekliyorlar :)



Onları beyaz bir  gömlek ve skinny jean le giymeyi düşünüyorum
giyilmeye hazır olduklarında, kombin önerisiyle blogda olurlar ;)


2-3- gün bekledikten sprey cila sıkıp dökülmeleri engellemek,
 içine de her giydiğimde ayaklarım sim olmasın diye ,taban yapıştırarak
giyilmeye hazır hale getirmek 
gibi hayin planlarım var bu ayakkabı için :)





Ta daaa işte sonuç :)

İşte en basit yoldan kendi miu miu ayakkabımıza ve glitter clutchımıza sahip olmanın yolu bukadar kolay :)
dedim ya ,ben sonuçtan umutluyum, kendimi alışveriş listemdeki bir cici den kurtarmış bulunmanın verdiği sevinçle , sizi kocaman öperek postuma son veriyorum
umarım siz de beğenirsiniz ...
:* rococosh

  • Share:

You Might Also Like

36 yorum