FNO DA nerelere uğradım?,neler aldım? ..

By Seda Maç - 9/19/2011

Ben FNO (Fashion's Night Out ) da İstinye Parktaydım... Tabiki ilk durağım
H&M oldu :) fno ya özel ,sınırlı sayıda satışa çıkan snake skin trend i clutch a yakından bakmalıydım :)


İkinci durağım tabiki hiçbir alışverişimde uğramayı unutmadığım ZARA oldu..




Twistteki şu I LOVE AJDA yazılı t-shirt lerde resmen gözüm kaldı :)

Çalşanlara özel olması nekadar kötü...



Ajda Pekkan ile Twist kataloğunda yer almak için yarışan çıtırlardan birinin fotoğraf çekimini bastım :)

(betwin us tatlısının teki Gizemciğim , orada olduğumda neyazıkki yoktunuz
selamımı umarım söylemişlerdir...)


Mac e uğranılmamış bir alşveriş , alışveriş değildir .... :)
Lady Danger ım bitmişti FNO  bahane oldu :)



Her aynanın önünde makyaj yapılıyordu, aşırı kalabalığın arasından yeni trend purple majesty (adından şuan emin değilim, bakp numarasına kadar yazarım :) şuan yanımda değiller ,ama yeri gelmişken bu sene ruj ve ojelerde trend renk bu morla bordo arasında kalan ton ;)))

ve

tabiki Furla almaya niyetlenmişken
Yakından bakmadan olmazdı,neyazıkki şu size bahsettiğim renkleri Eylül sonunda gelecekmiş :(
şu an CANDY BAG lerin sadece siyahları reyondandı ...Ben de bu nedenle ,
siyah da olsa FURLA ma kavuştum...
birde beyaz furla candy bag anahtarlığımı aldım :)
100 tl ve üzeri alışveriş yapana ,meğer aynı anahtarlık hediyeymiş
şuan elimde 2 adet var birini hediyemi etsem çekilile ne dersiniz?
aldıklarıma gelince...




H&M e uğramışken bahsetiğim clutch ı , bu saç bandını,şapkaları aldım... şapkalar her iki renkteki kabanlarımla kışın hoş olacaklar diye düşnüyorum...




yüzükleri tresera dan, FNO ya özel t-shirt ü ve alşveriş listemdeki glitter pantalonu ise zara dan aldım...









Alışverişim özetle bukadar ,neyazıkki alışverişkolikliğime denk geldiğinden, diğer bloggerları bile farkedemedim :) alışveriş listemin inanılmaz bir şekilde , neredeyse tıpkısının aynısını alarak alışverişimi tamamlayıp evime döndüm...
Tabiki FNO sayesinde ,renkli vitrinler,değişik organizasyonlar,kampanyalar ve ikramlar bu seferki alışverişimi herzamankinden daha da eğlenceli hale getirdi...

  • Share:

You Might Also Like

35 yorum