CAT WOMAN =)

By Seda Maç - 11/19/2011



































cat woman başlığını görüp  ,sonrada bu postla karşılaşınca hüsrana uğradıysanız şimdiden özür diliyorum :)
Neyazıkki cat woman gibi sexy değilim oldukça sıradanım çünkü canım arkadaşım duygumla çay içiçektik fenerbahçede pek özenesim gelmedi , hello kitty li kazağımı giymişken beremdeki pisiyle de arkadaş olsunlar dedim hepsi bu ...
çok hoş bir kombin olmasa da manzara buyken bloğumda yararlansın dedim :) bugün tam bir kedi aşığıydım :D
mont: ZARA
kazak OYSHO
tayt ZARA
bot BERSHKA
bere H&M
yüzük ACCESSORİZE
kısaca kombinin kusuruna bakmayın benim yaptığım gibi manzaranın tadını çıkarın =)
Teşekkürler duygum :*
Ayrıca bugün hayatımdaki en değerli hediyeyi aldım, benim için okadar kıymetliydi, okadar özeldiki onu kendime sakladım :D çok çok teşekkür ederim ;) S
HEPİNİZE teşekkürler Rococosh

  • Share:

You Might Also Like

24 yorum