kışın vazgeçilmez 3lüsü ...leopar +kürk+dizüstüçizme

By Seda Maç - 11/16/2011









Kış trendleri denince, akla ilk gelen 3 lüyü aynı aynda giydim bugün. Kürkyelek, leopar ve dizüstü çizmeden bahsediyorum :) , yanlarına boğan yaka =), kurdela ve siyah taytı da ekledim, 
deri eldivenle de süsledim ortaya böyle bir kombin çıkmış oldu ...umarım fikir verebilmişimdir
Fotoğraf makinam, ateş sayesinde yere yapıştığından, ayarları bozuldu , ne yaptıysam düzeltemedim :(
kusuruma bakmassınız umarım , yine de kombinin belli olduğunu düşünüyorum :) akşam uğraşıcam bakalım inşallah bozulmamaıştır...

Kürk Yelek :H&M
Leopar Ceket STRADİVARIUS
Gömlek BURBERRY
Tayt ZARA
Çizme NR39
3LÜ YÜZÜK H&M
Fiyonk yüzük ACCESSORİZE
Çanta CHANEL
Ruj MAC Lady Danger
Deri eldivenler PARK BRAVO
ojeler LA SENZA big ben baby ve CHANEL 525 Quartz 
Ateşin nedar büyüdüğünü farkettiniz mi ? Eşşek kadar oldu sıpam =)
:* Rococosh

  • Share:

You Might Also Like

30 yorum