new in / yeni alışveriş önerileri

By Seda Maç - 11/11/2011


 oysho
oysho

palladium daki terlikçi

oysho

bershka
H&M

SİX


zara kids :) en büyükleri bana geliyor demiştim ;)
ZARA woman

MAC

fırçanın numarası 209 ;) benim gibi kesik fırça ile süremeyenlere ;)

Alışverişe çıkacak bir izleyicim istemiş.artık hiç alışverişinde aldıklarını koymuyorsun bana fikir lazım =) demiş
bende son alışverişimde aldıklarımı postladım onun için ,inşallah fikrin gelmiştir canım =)
mac jel eyeliner ı kesinlikle tavsiye ediyorum buarada kızlar ben süremem deddim ama başardım =)
mac deki Orhan  çok teşekkürler yardım ve tavsiyelerine =)

buaradaaa MİLENA ACCESSORİES ın satış noktaları (morhipoya gelmeden önce ) şöyle:
CENTRO beyoğlu
CENTRO olivium
CENTRO Yalova
YKM Orion Alışveriş Merkezi
Buralara yakınsanız morhipo.com da satışa sunulmasını beklemenize gerek yok ;)




:** Rococosh

  • Share:

You Might Also Like

25 yorum