GİVEAWAY ZAMANI ! ROCOCOSH '' TOY WATCH '' HEDİYE EDİYOOR !!!

By Seda Maç - 11/28/2011







size yolayacağım saat bu
ama bu şekilde yedek kordon satın alıp isterseniz rengini değiştirebilirsiniz :)


ben kendiminki için yedek kordon rengimi düsünmeye başladım bile :D




Merhaba millet ,Beyruta gitmeden önce size hediye getireceğimi söylemiştim :) Neyazıkki beyruta özel
şöyle otantik birşey bulamadım :) en sonunda kendim için toy watch alma planımı hayata geçirirken sizede bir tane almaya karar verdim =)
Umarım beğenirsiniz bu fikrimi :) toy watch biliyorsunuz the oprah show la yayılıp, neredeyse tüm ünlülerin kullanıp ,ayak bileklerine bile taktıkları bir saat haline geldi :) hatta ben bengüde turuncusunu görüp çok beğenmiştim :)  rengini istediğiniz zaman değiştirebildiğiniz için bence de ideal :)sarı,pembe,yeşil,mavi,turuncu gibi renkleri var ,ben kardeşimle değiştirip yarısı pembe yarısı beyaz bile yaptım =)  sizin için de kendime aldığım gibi, herşeyle uysun diye beyazını seçtim. Ama siz isterseniz sonradan ayrı satılan jelly kordonlarından alıp saatinizi istediğiniz renk yapıyorsunuz :)
Toy watch jelly nizi kutusuyla beraber ,kullanım klavuzunu ve heryerde geçen garanti belgenizle beraber size kargoluyoorum :) çift saat takma trendi de gelmişken , bence şansınızı deneyin =)
katılmak için izleyicim olmanız ve çekilişi facebook ,twitter ya da varsa bloğunuzda (herhangi birinde ) duyurmanız yeterli =)
kazanan kişi random.org dan yapılan çekilişle belirnecek ;)
Aralığın sonunda kazananı facebook ,twitter ve bloğumdan duyurucam =) bana mailinizi yazmayı unutmayın ;)
izleyicim olmak için en üstteki üyeler kısmının üstünde bulunan  bu siteye katılın a tıktık ;)
şimdi söyleyin bakalım varmı TOY WATCH JELLY LOOPED isteyen?
HERKESE BOL ŞANSSSS =)))
hadi hemen yukarı çıkın bu siteye katılın ve mailinizle brlikte yorumunuzu bırakın :) 
hepinizi kocaman öptümmmm :****

  • Share:

You Might Also Like

275 yorum