Sevgililer Gününde Ne Giysem?

By Seda Maç - 2/08/2012

Sevgililer Günü Kombinini düşününce, aklıma ilk, kırmızılar , pembeler, kalp ve dudak desenleri, Love yazıları geldi tabiki ....
Öneri olabilecek birkaç kombin hazırladım 
Umarım  aralarından hoşunuza giden, size fikir verebilen birtane bulabilirsiniz...
Bu Kombinin adını risksiz koydum , Biliyorsunuz ki evos angels dergisi içinde yaptığım araştırmalarda 
Erkeklerin neredeyse %80 inin , ilk sırada blazer+jean +topuklu ayakkabı üçlemesini söylediğini farkettim 4. sırada da deri ceket geliyor haberiniz olsun ;) Yani kot,ceket,topuklu ayakkabı ,deri ya da tüylü ceket kombini seçerseniz , hiç risk almadan kendinizi beğendirmeyi başarmış olursunuz ...

Şık akşam yemeği için, bundan ideali yok diye düşünüyorum,  kırmızı mini elbise böyle günler için ideal ,25 yaş üstüyseniz tacı iptal edin ;) 

Biz bir kahve içeceğiz , biraz dolaşacağız diyorsanız ,bu fikir olabilir (benim aklımda ;) melissa larımı giyebilecek bir hava olursa tabi...)

Yedek ayakkabınızı yanınıza almayı unutmayın ;) 










Öneriler bukadar , hala fikriniz gelmediyse, isterseniz devamı gelebilir .
hediye araştırmalarına başlayacağım söz ;) 
Hangi kombini seçerseniz seçin , ağzınızın ucuna kadar gelse de çemkirmeyi :D o gün unutun ;) 
 Ama gülümsemeyi ve Tabiki Fotoğraf Çekmeyi unutmayın ;) 
:* Rococosh 



  • Share:

You Might Also Like

16 yorum