PONPON NASIL YAPILIR? kolay ponpon yapımı ile ponponlu bere yapalım :)

By Seda Maç - 2/08/2012

Size kolay ponpon yapımını anlatacağıma söz vermiştim. 
Gerçekten çok kolay olan ponpon yapımını görünce, hemen işe koyulacağınıza eminim :) 
Ponpon yapımını anlatırken , ponponlarım boşa gitmesin diye  de Stradivarius tan aldığım beremi son trend ponponlu bereye çevirdim :) 
Hemen Anlatmaya başlıyorum...


Malzemelerimiz : İstediğimiz renk bir yün ,
Makas ve ponponlarımızı beremize dikmek için  iğne, iplik :) 




Yünümüzü, daha sonra elimizden kolayca çıkarabileceğimiz şekilde , dört parmağımıza doluyoruz .
Nekadar çok dolarsanız ponponunuz okadar büyük olur :) Sabredin ;) 




Dolayın , dolayın.... :) 




Yünümüz istediğimiz boyuta gelince, elimizden çıkarıp, ortasından sıkıca bağlıyoruz .




Sonra, bağlı iplikleri kesmeye başlıyoruz :) Korkmayın Kırpın ;) 







Böyle kırpık kıvamında bir yumağımız oluyor :)
Pisimiz varsa uzak tutatım :D




Sonra iyice keserek şekil veriyoruz :) 




Aynısından bir tane daha yapıp , beremize dikiyoruz..






TA DAAA :D
Beğenmenizi umarak kaçtım :)
:* Rococosh

  • Share:

You Might Also Like

20 yorum