İKİ KOLAY SAÇ STİLİ YAPIMI / TWO EASY HAİR STYLE TUTORİAL

By Seda Maç - 9/21/2012



1. saç stili HAİR DONAT =) 

Malzemeler : Topuz halkası, tel toka ve tarak.
bu saç stili nasıl yapılır? a gelince...
Saçımızı topuz halkasının içinden geçirip,  halkanın kenarlarına tarak yardımı ile, 
düzgün bir şekilde  yayıyoruz.
Daha sonra alttan döndürüp tel toka ile tutturuyoruz. 
Benim kahküllerim olduğu için çok sağlıklı olmadı . Onları da tutturdum.
Eminim sizinki daha iyi olur ;) 


2. saç stili Pin Up Girl Pony Tail =) 
Gerekenler: Tarak, lastik toka ve saç bandı (flar larınızdan birini de kullanabilirsiniz;))
Saçınızı at kuyruğu yapıp, saç bandını altından geçirip, çapraz yaparak başınızın üstüne getirip,düğüm yapıp, sonra fiyonk atıyorsunuz ;) 
Bu çok daha kolay değil mi?
İsterseniz yine kaymaması için tel toka yardımıyla tutturabilirsiniz.

Giffler parlama nedeniyle çok kaliteli olmayabilir özür diliyorum.Buyüzden anlattım. 
Daha fazla saç stili için bloğumda messy bun, kılçık saç örgüsü nasıl yapılır?  ve prenses yasemin saç stili yapımlarına bakabilirsiniz ;) 


Umarım işinize yarar..Buarada dövmelerimi nasıl buldunuz? :)
Gerçek değiller gerçeklerine henüz cesaret edebilmiş değilim :) 
Eğer gerçek yaptırırsam iki elimin işaret parmaklarının içine , birine sonsuzluk işareti diğerine kalp düşünüyorum. Birleşince sonsuz aşk olsunlar da sonsuz aşkı bulabileyim diye ;) 
Dövmesi olanlardan gaz bekler sevgiyle öperim :DDD

Dipnot: Benmoda dan ya da telefonunuzdan bakıyorsanız giff ler haraket etmiyor bloğuma tıklayarak bakının olur mu ? 
:* Rococosh 


  • Share:

You Might Also Like

45 yorum