Mor Ceket + Kot Şort Kombini / Purple Blazer + Jean Short Outfit Post

By Seda Maç - 9/20/2012



Bu sıralar bende Armparty trendi yüzünden kurukafalı bileklik hastalığı başladı .
Modanınmerkezi.com ve ikolet design dan aldığım morlu fuşyalı bilekliklerime ...

Yazdan kalma bir gün yakalamışken, Blazer ve jean şort kombiniyle eşlik edeyim dedim. Renk uyumu yakalamak için de Mor ceketimi seçtim ama illak uyum yakalamak şart değil tabiki =)

Banu Alkan Pozumdan sonra ... :) ,

Rococosh pozuyla devam eder Akseuarlarıma geçerim...


Claires e girip yeni sezonunu görünce çıkamayan ben,  bu tavşanlı yüzükle tırnak yüzüklerini kaptım efendim. Ebay dan ve Asos dan alıp beklememe gerek kalmadı... neredeyse aynılarını listemden iptal ettim :) 

Bıyıklı Nail sticker ım da Claires den. Buarada ZARA daki bıyıklı fuşya leofer dan herhangi bir Zara da gören bilen varsa,  insaniyet namıma haber vermesini  çok rica ediyorum 35 i yok biliyorum ama 36 nı  ayakkabı silikonuyla rahatlıkla giyiyorum efem ;) Haber bekliyorum.


Yüzüklü , gözlüklü ,  bıyıklı , burunlu nekadar yüzüğüm varsa bıyıklı tırnak sticker ıma eşillk etsinler istedim. Tamam kabul ediyorum abarttım ama pişman değilim , yine olsa yine yaparım :D

Blazer Stradivarius, şort Mango, Gömlek Topshop, Sandalet ve Clutch ZARA, gözlük Rayban ... diye giydiklerimi de saydıktan sonraaaaa

 Tabiki onlar nereden söylemeden post u sonlandırmıyorum gördüğünüz gibi sol baştan sayıyorum
Accessories, six (2 li) ,  topshop ( 3lü) :)

Hiçbirimizin yazı özlememesi , sonbaharda bile içimizde güneş açması dileğiyle herzamanki gibi sarılarak öperim :* Rococosh 

  • Share:

You Might Also Like

25 yorum