Kurukafalı Gömlek Kombini / Skull print shirt & lace pant outfit

By Seda Maç - 9/19/2012













Kurukafa trendinden bahsetmeye gerek duymuyorum çünkü heryerde karşımıza çıkıp kendilerini çoktaaaan farkettirdiler bile...
Ben bu trende uygun böyle bir kombin önermek istedim
Fikir vermesi dileğiyle öperim
:* Rococosh
Kurukafalı gömlek ZARA, dantel detaylı pantolon eski sezon VeroModa,
Kurukafalı Leofer larım ZARA
kurukafa yüzük Bershka, yılanlı tırnak aksesuarım Claires,
Bileklikler, Stradivarius + Claires + Topshop + Ebay + Accessories
Bıyıklı tırnak sticker ı ise Claires

  Unutmadan sevgili Cerenimiz yani nimostylo olarak tanıdığımız nimomuzun clutch ları mecrea.com da ;) hem de %50 indirimli kaçırmayın 

Postu bitirmeden ...Yakında en kolay yoldan Messy Bun saç nasıl yapılır?  giff li anlatımla  blogda ;)
diyorum Öpüyorum 

  • Share:

You Might Also Like

30 yorum