peplum etek tasarımını 2 sene öncesinden beri giyiyorum !

By Seda Maç - 4/18/2011














 Peplum yani, beli fırfırlı etek tasarımımı, 2 sene öncesinin yazından beri giyiorum!  Facebookumda etekle çekilmiş ilk fotoğrafımın  tarihi de  ağustos 2010 !  Hatta bu etekle Brides dergisinin kokoş gelin çekimlerine gittim.  Bloğumun profilinde zaten peplum etekle fotoğrafım var GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ ,
inanamıyorum çünkü birileri kendisi bulmuş gibi çıkıyor ortaya , hatta ben esinlediğimi söylerken( JİLL SANDER )
neden se kendileri bulmuş gibi söyleniyorlar, bu eteğin bende şeker pembesi siyahı ve sarısı da var...
Kendim çizdim, diktirdim diyip duruyorum, e bloğumun header ı bile peplum etekli , Evosangels yazımdaki etek modası yazımı söylememe gerek yok herhalde daha ne diyeyim ?
Bloğumu başkalarından SONRA  açtım diye, bana taklitçi gibi davranılmasın lütfen !!!! (gelen maili yazan dikkate alsın, hiçkimseye karşı bir düşmalığım yok,kimse benimle aynı giyinmesin diye bir düşüncem olsa zaten bu bloğu açmaz ,hiçbirşeyin markasını yazmazdım ki zaten benimle aynı şeyleri giyinen bir ikiz kardeşim bile var böyle detlerim yok .Yalnış anlaşılmasın, hatta bir takipcime gittiğim terzinin adresine kadar mail atmışlığım var )
AYRICA  esinlenme birisini tasarımını değiştirerek kullanmaktır, aynısını yapmak değil ben mi yanılıyorum acaba ? ve mail atan şahsiyete diyorum beni taklit etmekle suçladığın çok sevdiğin blogger ın eteğinin fırfırı aynısı değil! )
ŞUAN MORALİM ÇOK BOZUK :(((

daha önce koyduğum postların da tarihi dikkate alınsın çok rica ediyorum 
Birilleriyle aramı da açmaya çalışmayın ne olur ?  ;)
sizi seviyorum ...
rococosh

  • Share:

You Might Also Like

27 yorum