doğum günüm de ne giysem?

By Seda Maç - 5/23/2011
























Doğum günüm yani bugün pazartesiye geldiğinden :) doğum günümü arkadaşlarımla cumartesi günü kutladım. ertesi gün pazara geldinden, rahat rahat eğlenebilelim diye :)
doğum günümde ne giysem? diye düşünenler için, kendi doğum günümde ne giydim postunun yardımcı olabileceğini düşündüm :) özetle fuşyalara büründüm
bugün de şirketteki arkadaşlarımla ,akşam da ailemle kutlayacağım :)  nesini kutluyorum bilmiyorum? yaşladım diye ağlasamm mı acaba :DD
twitterdan , rococosh ayakkabının facebookundan, kendi facebookumdan kutlayan herkese, arayan herkese ve doğum günüme gelen herkese tekrar tekrar çok teşekkürler =)

özellikle kumru ma teşekkür etmek istiyorum ,okuduğunu biliyorum seni seviyorum ;) iyiki varsın sen olmasan ne yapardım ogün bilmiyorum :* 

elbisem zara woman
ayakkabı peacocks 
çantam chanel
ceketim stradivarius
buarada kendime kahkül kestim kuaförüm beni öldürücek =) 
lütfen yakışmış deyin mucxxx
rococosh

  • Share:

You Might Also Like

33 yorum