ne giysem diyene bebek şenliğinden kalma yazlık kombin :)

By Seda Maç - 6/05/2011












şenlikten kalma tek fotoğraf :)








Hafta sonu arkadaşlarımla malum bebek şenliğinin yolunu tuttuk, 6.sı düzenlenen şenliğin eğlencesini isparka parkettiğimiz halde, çekilen aranbamız bozdu neyazıkki :(
şenlikte gezip harika standları dolaşıp, şirin köpecikleri , suyla oynayan bebecikleri sevip kendiimize akşama hazırlarken, arabayı yerinde göremememizle gün kabusa döndü :))
Neyseki isparkka parkettiğimizi gören bir memurun ( teşekkürler memur bey heheh )
Bize gayet iyi davranmasıyla çabucacık halledip arabamza kavuştuktan sonra kendimize yemek ısmarlayıp , günü arkidişceezimin bahçesinde çay içerek sonlandırıp tatlı bir yorgunlıkla bitirdik  :))
Dayanamadığım eriklerden, (tamamen olmadığı halde) bir ağaç dolusu yedim :DDD
Sizi kıskandırmak içinde son olarak erik fotoğrafı koydum :D

Susta söyle rococosh, kombin önerisi almaya geldik ne giydin? diyenler peki söylüyorum...
Elbisem ve şapkam H&M (yeni sezon) hem jean görümümlü hem dantelli olmasından dolayı 2 trendi aynı anda bünyesinde barındırdığı için kendisini hemencik kaptım :P
Ayakkabım STRADİVARİUS (eski sezon ama büyük stradivarius mağazalarında indirimdeyken bulabilmeniz mümkün ;))
Gitar kolyem sinem isimli bir bijuteri :)
Çantam LOUIS VUİTTON

Aslında daha fazla fotoğraf vardı ama kardeşimin telefonında, kaldı daha sonra eklerim
Ben buralarda yokken Gelen yorumlara teşekkürleerr ve yeni gelenler aramıza hoşgeldiniz :)
benmodada yine haftanın yazısı olmuş eski bir kombinim buda mutlu etti :))
 2 günlük yokluğumdada benimle olduğunuz için  çoook teşekkürler
Facebooktan ve Twitterdanda bize katılabilirsiniz nedenini şimdi söylemeyeceğim ama yarın için bana dua edin

:* rococosh

  • Share:

You Might Also Like

15 yorum