AUTUMN OUTFİT/ Sonbahar geldi ne giysem?

By Seda Maç - 10/24/2011































Gömlek MUDO
Tayt ZARA
Boy friend blazer H&M
Çizme ZARA
Kürk yelek BERSHKA
Fötr şapka PULL&BEAR
Çanta CHANEL
Bileklik olarak kullandığım kolye ACCESSORİZE
tatlı köpüş de ateş ( benim gibi köpüş delisi bir arkadaşımdan öğrendiğim kadaryla beagle ve alman kurdu kırmasıymış oğlumuz, barınaktan bize alman kurdu ve doberman demişlerdi ... olsun cinsi ne olursa olsun aynı şekilde yumururum onu :))
renksiz giyindiğime şaşırdınız mı ? ben şaşırdım :D ama neyazıkki sonbahar geldi olsun okadar...
zaten terör lanetimiz bloğumuzda bitse de içimizden devam ediyor haber izlemekten içim karardı walla :/
sanırım oyüzden bugün böyle oldu :/
yeni gelen tatlılar hoşgeldiniz
hepimize sendromsuz bir pazartesi,terörsüz, depremsiz, trafiksiz günler diliyorum
sizi seviyorum
herzamank gibi kocaman öpüyorum
:* Rococosh

  • Share:

You Might Also Like

20 yorum