YENİ YIL DOSYASI /SAÇ,MAKYAJ,NE GİYSEM?;NE YESEM?;NE İÇSEM?,HEDİYE,EĞLENCE...

By Seda Maç - 12/30/2011


Canım Takipcilerim çok özledim sizi :) Biliyorum ortadan yok oldum kısacık bir süre , ama yemin ederim süper bir nedenim vardı... Buyüzden sanırım beni affedersiniz, Banane, ben öyle kolay kolay affetmem diyen varsa ,Yeni Yıla özel tüm soruların araştırmasıyla döndüm desem, sanırım işe yarar :)
Hani Part1, part 2 şeklinde markalardan kombin örnekleri veriyordum ya, diğerlerini tamamlayıp,sözümü tutarak başlamak istedim araştırmama ...
Yani ilk sorumuz NE GİYSEM?









En çok giydiğimiz markalardan, bu şekilde kombinler oluşturdum ,hala bulamayanlar varsa sanırım işine yarar, ama yetmez, olmadı, fikrim gelmedi diyenler varsa ,daha önceki kombin önerilerine ya da kolaj yapamadığım,Forewer new,ipekyol,twist gibi markalara da baksınlar...

Gelelim ikinci sorumuza, yeni yılın Ne giysem? den sonra gelen, en büyük sorunsalı saç ve makyaj sanırım. Bu soruların cevaplarını ömrümüzün sonuna kadar tekrar tekrar arayacağız :)
belki seçtiklerim fikir verebilir...
2012 saç trendleri : Dağınık, iri dalgalar, düz ve yandan ayrılmış saçlar, kısa keskin hatlı küt saçlar,
balerin topuzları , Muhteşem yüzyıl dizisinden sonra patlayan kızıl tonu ve genellkle koyu renkler ,
hatta prenses tarzı saç bantları, saç aksesuarlarıyla toplanmış saçlar olacakmış ,bilginize...
Buarada elbiseniz lace, glitter,sequin (dantel,sim, payet) trendlerine uygun sa saçınızda sadeliği tercih edin. 
En iyisi düz ya da dalgalı fönler ;) bebek buklelerinden cafcaflı topuzlardan uzak durun ;)



Evet en büyük sorularımızdan biri Yeni Yıl Makyajımı Nasıl Yapsam? 
Tabiki yılbaşı makyajı olmasından dolayı, koyu makyajlar trend, mürdüm, kırmızı tonlarında rujlar,
glitter farlar, füme , mor  ve siyah tonları vs..
Ama dikkat etmeniz gereken husus, asla ikisini birarada kullanmamak ...
Karar verin .Gözlerinizi mi ? vurgulamak istiyorsunuz yoksa dudaklarınızı mı? 
ikisini de diyen varsa , far kullanmasın :) ve kirpiğini çok baskın yapmasın bir kat rimel yeterli , 
elbiseniz lacivert, mavi tonlarındaysa , yeniyıla özel mavi rimel seçebilirsiniz. 
Far kullanacaksınız , eğer elbiseniz sadeyse glitter farlar tercih edebilirsiniz ama eğer seçiminiz bu yöndeyse dudaklarınız dudak tonlarında olsun,şeftali,uçuk pembe gibi...
Benim gibi kırmızı ruj seçecekseniz, far kullanmayın!   ben çok hafif far da kullanmak istiyorum derseniz, kahve yada gri tonlarında olsun ve takma kirpik ve allıktan uzak durun 
makyajda denge şart;)

Gelelim süslemeye...

Evde kutlayacaklar bu konuda çok şanslı,başlkalarının sizin için hazırladıklarına mahkum olmayacaksınız.Süslemek istediğiniz şekilde süsleyebilir ,kendi süslerinizi bile yapabilirsiniz :)
hatta hindi sevmiyorsanız,kend menünüzü kendiniz yaratabilirsiniz:) 


Yemekten sonra , eğlenirken atıştırmak için yapacağınız kurabiyeler,küçük kekler,hatta özel yapım kokteyler süper fikir olabilir :)
Ben yapamam rococosh diyenlere Bonnyfood 'u tavsiye edebilirim ...
Alkol almayıp , meyve suyu içecekseniz bile bardaklarınıza özenip,onları süsleyebilirsiniz...

Tombala oynarken üstünü kapatmak için minik,rakamlı kurabiyeler harika olur;) 
Tombala demişken gelelim eğlenceye....
E klasik olmuş Tombala ya alternatif olarak , karaoke,t abu, monopoly gibi oyunları oyunların yanında, sessiz sinema, hatta körebe gibi 
oyunlar oynayıp , gecenize daha çok eğlence katabimek sizin elinizde...


 Sıra geldi hediyeye ...
Bu konuyu genel olarak düşündüm,  ince eleyip sık dokumadım...Bir bayana alınabilecek en güzel hediye topuklu ayakkabı değil de nedir ? :) spor ayakkabı da harika olur tabi =) ..., onun dışında çanta,saat ,gözlük,kolye ,bileklik  gibi aksesuarlar,
hem sürekli kullanıp sizi hatırlamasını sağlarken, hediyenizin beğenilmeme riskini ortadan kaldırır :)
Eğer erkek arkadaşınıza ,babanıza,ya da çok yakınızıa hediye için de ipad,phone,cep telefonu gibi teknolojik bir şey seçerseniz en çok sizin hediyenizi sevecektir...Tüm bunların yanında ev yapımız bir hediye paha biçilemez :D,ayrıca xbox, ps ,wi gibi oyunları hediye edip,yeniyıldada oynayıp,bir taşla iki kuş vurabilirsiniz, parfüm  yine en risksiz hediyelerden ;) ,düşündüm taşındım bulamadım ,klasik ama kurtarıcı hediye isterim diyene parfüm diyorum :) üstelik yeniyıl için özel losyonlu vs.lerken aklınızda olmalı...
Kar küresi,müzik kutusu gibi hediyeler de çok kalabalık ortamlarda herkesi mutlu etmenizin için yeterli olur bence... Eperki çok çok kalabalıksanız ,kupalar ,kızlara kırmızı iç çamaşırı ,erkeklere çoraplar alabilirsiniz :) ,hediye çekleri de süper fikir olabilir . Ben bir yılbaşında herkese piyango bileti almıştım :D
Günü yılbaşına özel hazırlanmış animasyon filmlerin yeniyıl versiyonları ya da romantik filmlerle noktalayabilirsiniz...
Dışarıda kutlayacaklardansanız sakın ogün küslük yapıp yeniyılınızı zehir etmeyin; unutmayın nasıl girerseniz öyle geçermiş....
Benim için sanırım geçirdiğim en güzel yılbaşı akşamlarından biri olacak :) 2 ya da 3 Ocak ta talihliyi açıklayacağım ve yeni yılda ne giydim? kombin postyla burada olurum ...
Son olarak...


Dipnot: Sevgili Lee Cooper harika yeniyıl hediyenz kot gömleğimi aldım =) onun postunuda çok kısa bir sürede hazırlayağım çok teşekkürler...
Yeni Yıl da ilk kombinim, bu harika lee cooper jean gömleğimle =) Çok teşekkürler lee cooper

TOY WATCH SAAT İÇİN BUGÜN SON ŞANSIN TIKLA :) 

  • Share:

You Might Also Like

8 yorum