Sevgililer günü makyajım

By Seda Maç - 2/14/2012

Makyajımı bugün ben yapmadım. Harika makyaj yapabilen kardeşime yaptırdım
Mac Fondötenimle başladık 20 numara (açık renk kullanıyorum kışları)

tabiki kapatıcıyla devam ettik

sürmeyi hiçbirzaman beceremeyeceğim far kısmında sinem devreye girdi =) bu iki rengi kullandık
biri duman biri beton rengi
biliyorsunuz ki mac de kendi far paletinizi oluşturabiliyorsunuz
ben de öyle yaptım.Kırmızı ruj kullanacağım için bu iki tonu tercih ettim...

eyelıner kısmında normal eyelıner sürüp, üstünden mac (black track ) jel eyelıner la geçtik
bugün kalıcılık şart :)



far ve rimelim tamamlanınca sonuç bu oldu


gözümün son hali =)


 gelelim allığa , yine MAC love joy kullandım...



vazgeçemediğim kırmızı rujum MAC lady danger ı da sürünce makyajım bitti
zaman bulabilirsem bugün ne giydim postu a yaparım
öpüldünüüüüzzzz....

  • Share:

You Might Also Like

8 yorum