Camouflage outfit vol: 2 / kamuflaj trendine uygun kombin önerisi :2

By Seda Maç - 9/25/2012










Hiç sevmeyeceğimi sandığım trendlerden birini bağrıma bastım resmen :) Ah moda nelere kadirsin :)
Zaradan aldığım bu gömleği xs olmasına rağmen bana büyük geldiği ve onu blazer gibi giyebilmemi sağladığı için çok sevdim :) Üstelik büyük gelmesi yine boyfriend jean trendinden sonra boyfriend blazer trendine de uymamı sağladı. İkinci Military kombinim bu şekilde .... Fikir vereblmiştir umarım.

Kamuflaj gömlek  ve zımbalı pantolonum ZARA, tişört  Oysho, Ayakkabı ve Fötr Şapka Pullandbear,
Takılar Stradivarius + Pullandbear ve Topshop, Çantam ise Furla Candy Bag 



Badem yüzünden fazla kalamıyorum :) Henüz düzgün yürümeye alışamadı işte böyle çekiştiriyor beni =)
Yarın görüşmek üzere 
Hoşçakalın...

:* Rococosh 

  • Share:

You Might Also Like

25 yorum