Hoşgeldin 2013 ! : kombin ve yeniyıl detayları

By Seda Maç - 1/01/2013



Yeniyıla ne giydim postu için söz vermiştim. Elbisem Zara (eski sezon )
Kolye Accessorize, ayakkabı Topshop, bileklik Ebay.com



Kombinim böyleydi.
Gelelim detaylara yeniyıla canım ikiz kardeşimin evinde en az onun kadar sevdiğim arkadaşlarımla girdim.





 Mönümüzde domates çorbası , içli pilav ,8 soslu tavuk vardı.Ellerine sağlık canım kardeşim



Magnolia yı ben yaptım ama pamuk şekerle süslemek Sinemin aklına geldi.

Bunlar da elleriyle yapıp süslediği harika tek lokmalık cupcake ler =)



Daha sonra yılbaşının olmazsa olmazı Bingo ile başlayarak çeşitli oyunlar oynadık...







 Tabiki yine canım kardeşimin özenerek hazırladiği içecek ve yiyecekler eşliğinde...

Daha sonra hepberaber film izleyerek günü bitirdik.


Okadar çok güldüm ki hala karnım ağrıyor :) Desibel oranı için komşulardan özür diler, orada olup unutamayacağım ve tekrarını dilediğim yeniyıla giriş için canım arkadaşlarıma teşekkür ederim.  rahatsız olabileceklerini düşündüğüm için grup fotoğraflarımızı koymak istemedim ;)
 İyiki varsınız...


Hepinize dilediklerinin de ötesinde sağlık ve huzur içinde bir yıl dilerim
Mutlu yıllar ...
:*** Rococosh

  • Share:

You Might Also Like

21 yorum