Sobahar Renkleri

By Seda Maç - 11/16/2013

Sobnaharda benim en sevdiğim renklerden gri ve bordo dayanamadım ikisini birarada giydim....









Gri Mont ,  Bordo Kazak ve Ayakkabı Zara Woman
bordo çizgili gri şort etek Zara Kids
şapka Style_Twins (instagram)
Phone Case için teşekkürler Moreyone
Yüzükler Pullandbear
Çorap Penti
Oje Chanel Fire
Ruj Mac retro matte serisi All fired up
Bloğumun yeni tasarımını nasıl buldunuz? benim çok içime sindi kendisi :))

Blog Tasarımı için ellerine emeklerine sağlık diyorum Tayfun Tunç 'a
kendisine  www.bloggermodifiye.com dan ulaşabilirsiniz, 1 hafta gibi kısa bir sürede profesyonel görünen bir bloğa sahip olabilirsiniz...
Buarada artık rococosh.blogspot.com da değil rococoshblog.com dayım ;)

Son olarak Fotoğraflar için Çok teşekkürler Murat Demirci
Görüşmek üzere 

  • Share:

You Might Also Like

7 yorum