Yeni Alışverişim...New in ...

By Seda Maç - 12/23/2011

Çok saygıdeğer alışveriş canavarı beni yine ısırdı =) İstinye Park 'tan dolabıma taşınanlara gelince...



Leopar bu kabanı görür görmez vuruldum. Renkleri beyaz ışıkta, gerçekte olduğundan, biraz farklı çıkmış, ama kombin postunda olduğu gibi görüncek diye düşünüyorum. Aslında biraz daha koyu :)
MANGO

Yine renkleri alakasız çıkmasına rağmen, bordo ve sonunda bulabildiğim yeşil blazer 'ım kadife olarak dolabımdaki yerlerini aldılar 
STRADİVARİUS 

zarf clutch ZARA

hangisini alacağıma karar veremezken canavardan bi ısırık daha aldım :) ikisini birden evlat edindim
ZARA

Bilekliklerin pençe olanı BERSHKA
diğeri MANGO

BATH&BODY WORKS a girin bakalım, güzel kokularına teslim olmadan çıkabiliyor musunuz ? :)
vücut losyonu manyağı olduğumu söylemiştim :)

MAC
 (hepsini, makyaj malzemelerim postumda ayrıntılı isim ve numaralarıyla açıklayacağım için genel çektim
yılbaşı makyajı gereçleri efem :))

Bir de yılbaşında giyeceğim elbiseyi aldım ZARA dan. Ama onu postlayamadım :) Anlarsınız ya ;)
Alışverişe henüz çıkamamışlara öneri olabilmişlerdir umarım
TOY WATCH SAAT İSTEYEN VAR MI? diye sormayı unuttmadan...TIKLA
Sevgiler ve yine kocaman öpcükler
:* Rococosh

  • Share:

You Might Also Like

25 yorum